Likya Yolu Haritaları, günceler, rota bilgileri, Likya Yolu GPS bilgileri, diğer tüm yazılara sayfanın üzerindeki MENÜ sekmesinden kolayca ulaşabilirsiniz

2012'de kaldığımız yerden devam ediyoruz. (Almost ready for 2012 Lycian Way)

Here we are back again!!

20.Nisan Cuma akşamı saat 19:00'da Grup Emmoğulları olarak Antalya'da buluşuyoruz. Antalya'da 1-2 saat geçirip merkeze 35 uzaklıkta Hisarçandır'a ulaşacağız.

21.Nisan.Cumartesi: sabahın ilk ışıkları ile Kaş'a doğru yürüyoruz. İlk gün hedef Göynük.

22.Nisan Pazar: Göynük'ten Göynük Yaylasına çıkıyoruz.

23-24 Nisan Pazartesi-Salı
1.5-2 gün sürecek yürüyüş için Çıralı'ya (Olympos) varış için önümüzde 2 seçenek var. Dağlar veya Sahil. Biz 1600 metrelik Tahtalı Dağını da görebilmek için dağlık yolu tercih edeceğiz. 2 günlük bu yürüyüş için Göynük Yaylası çıkışlı sırasıyla Kuzdere-Beycik üzerinden Salı öğleden sonra Olympos'a inmeyi planlıyoruz. Salı öğleden sonra zaman kalırsa Olympos'ta deniz keyfi...

25-26 Nisan Çarşamba-Perşembe
Sabah ilk ışıkları ile Olympos'tan başlayarak Finike varışlı 2 günlük sahil yürüyüşü. Sırasıyla Adrasan-Gelidonya Feneri-Karaöz ve Perşembe akşamına Finike'ya varmayı planladık.

27-28-29 Nisan Cuma-Cumartesi-Pazar
Yürüyüşümüzün belki de en zorlayıcı 3 günlük parkuru. Finike'den yola çıkarak Noel Baba'nın topraklarına doğru ilerleyeceğiz. 1800 metrelik St.Gabriel'e çıkıyoruz. Kırk Merdiven- Zeytin-Belören'den sonra Myra'ya yani Demre'ye iniyoruz. Demre (Myra)'den sonra hedef Çayağzı, ardından Pazar akşamı Üçağız'da olmayı planlıyoruz.

30 Nisan/1 Mayıs Pazartesi-Salı
Kekova bölgesi yürüyüşü başlıyor. Parkurumuzun zor ancak antik kalıntıları bolca göreceğimiz bölgesi. Toplamda 1.5-2 gün gibi öngördük. Yani Salı öğlen Kaş'tayız. Üçağız'dan başlayarak Boğazcık-Limanağzı ve Kaş'a varıyoruz.

Performansımızı yürüyüşe başladıktan 2-3 sonra arttıracağımız için çok büyük olasılıkla Pazartesi akşamı Kaş'ta olabiliriz. 30 Nisan Pazartesi akşamı Kaş'ta Lağos, ızgara mürekkep balıklı bol mezeli soframıza bekleriz.

Salı öğleden sonra cennetten dönüş. Çarşamba günü evlerde olmak durumundayız.

Yol boyunca hiç bir motorlu taşıta, bisiklete binmeyeceğiz. Evimiz sırtımızda, ayaklarımızın bizi götürdüğü yere kadar gideceğiz.

Yol boyunca aralarda anı paylaşmak için fotoğraflar yükleyeceğiz. Takipte kalın... :)